האם הטיפול בילדים עם שיתוק מוחין מבוסס מחקר?
המחקרים של היום לא תומכים בצורה ברורה את יעילות הטיפולים הניתנים לילדים עם שיתוק מוחין.
האם עלינו להסתכל יותר על הנזק שנגרם כתוצאה מהצבת מטרות שמתבססות על הלקות הראשונית וחוסר האמונה ביכולת לשנות את התוצאות שלה.
או להבין שהפגיעה בגוף כתוצאה מטיפול לקוי תוביל להתערבויות רפואיות מיותרות, מכאיבות ומזיקות.
מה המטרות הטיפול? מה ההבנה הביו- מכאנית אומרת?
מה ההחשיבות של העבודת הפיזיותרפיסת על הגוף? ולא רק השמת מכשירים או השמה במכשירים שתפקידם לא ברור עד הסוף.
האם הגיע הזמן להפסיק את הטיפול הדוגמטי בילדים עם שיתוק מוחין?
מטופל שמעוניין בהמשך קריאה על נושאים אלו מוזמן להכנס קישור הבא-
